Verzendvragen
Wanneer komt mijn bestelling?
Wanneer u op werkdagen voor 12:00 uur een voorraadartikel bestelt en betaalt met IDEAL of PAYPAL, dan heeft u uw bestelling vrijwel altijd de volgende werkdag in huis. De levertijd bedraagt 1 tot 2 werkdagen. Mocht een artikel niet op voorraad zijn, dan kan dit 3 tot 5 werkdagen duren. Wij verzenden met PostNl, uw mailadres wordt daarbij doorgegeven en dan wordt u door PostNl op de hoogte gehouden dmv een track & trace code.
Het product voldoet niet aan mijn verwachting. Kan ik deze retourneren?
Ja. Het kan gebeuren dat u niet tevreden bent over een artikel wat u bij ons heeft gekocht. Breng of stuur het binnen 30 dagen terug in de originele verpakking met kassabon en u krijgt uw geld van ons terug. Boeken, kaarten en op maat gemaakte en/of aangepaste producten kunnen niet retour worden genomen. Natuurlijk is het ook mogelijk om uw product te ruilen voor een ander product.
Meld uw retour hier aan.
Mijn artikel komt beschadigd binnen. Wat moet ik doen?
Indien na levering blijkt dat een artikel is beschadigd, verzoeken wij u dit direct te melden per e-mail: info@starbriteonline.nl
Doe dit onder vermelding van order-/bestelnummer met een duidelijke foto van het beschadigde product.
Hoe kan ik retourneren?
Indien u uw artikelen retour wilt zenden kunt u dit online melden via onderstaande link. Pakketten zonder order-/bestelnummer worden geweigerd. Uw pakket dient binnen 30 dagen Franco verzonden te zijn.
Meld uw retour hier aan.